söndag 13 december 2009

om jag vore kändis

det funderar jag seriöst över ibland. Om jag vore kändis. Väldigt sällan har jag kommit fram till varför jag skulle vara känd, eftersom jag inte har något särskilt att bli känd med, men det är ju ointressant. I fantasins värld är allting möjligt, och jag är en kändis.

När jag funderat mig förbi hur min kändisvardag skulle se ut, vilka vanor jag skulle ha, hur stort klädkonto och hur många som skulle ingå i hushållsstaben... så brukar jag fundera på till vad jag skulle kunna tänka mig att låna ut mitt namn?
Vad skulle jag kunna tänkas att stödja? Plan, Röda korset, Unicef skulle bara behöva andas att de behövde en ny fräsch ambassadör och jag skulle komma galopperande direkt.

Men man måste faktiskt inte vara känd för att göra skillnad. Om alla gör nåt litet, får det stor effekt...
http://www.vitjul.se/

kram och godnatt!

1 kommentar:

  1. Spelar inte så stor roll så länge man inte blir förknippad med Anna Anka...eller??

    SvaraRadera

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)