torsdag 22 september 2011

å så blir det reklam



fast ändå inte.

Jag går ju igång på riktigt lökiga reklaminslag. Undrar så hur diskussionerna har gått, när de har kommit fram till att "ja, men det här är bra, det kör vi på. Här har ni konsultarvodet".

Själv skulle jag helst inte vilja ha ett jobb som jag inte trodde att jag klarade av, eller behärskade hjälpligt. Men uppenbarligen tänker inte alla som jag. Inte inom reklambranschen.



Eftersom jag inte är nåt större fan av alkohol brukar jag tycka att deras reklam är helt överskattad och onödig. Måste väl finnas nåt bättre för människor att göra?

Iallafall. Heinekens senaste reklam har en riktigt skön låt. Tjejen ser ut som Duffy. Låter inte riktigt så men. Who cares.



Sök den på youtube, Heineken Comercial 2011 (The Asteroids Galaxy Tour)



och jag ska testa en gång till att länka... man vet aldrig, även en blind höna kanske hittar ett korn...









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)