torsdag 8 september 2011

mitt estetiska hem - special edition

Inget pryder ett matsalsbord lika effektivt som ett antal pärmar och nån slags förpackning. Känslan infinner sig direkt. Oklart vilken dock.
Alltså.... vart kommer alltifrån? När, hur, vem? Och varför smyger det sig aldrig lika smidigt tillbaka?


En del av tvätthögen. Var är resten?



Jag gillar att det var tio minuter sen jag dammsög köket. Tacksamt.





Jag hade planer att vi när vi flyttade. Stora ytor. Rena ytor. Minimalt med skräp(inkl hantlar) som skulle ligga synligt.



Synd bara att jag inte fick resten av familjen med på den planen. Ja, eller, kunde vara konsekvent själv också.


Ja, och har jag tur kommer det av sig själv. En vacker dag.

1 kommentar:

  1. Ibland är det bara så skönt att se att man inte är ensam!!

    SvaraRadera

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)