tisdag 22 februari 2011

Som Peter Harrysson skulle ha sagt...

Världens sötaste mumintroll och hennes minimumintroll har kommit och hälsat på... Så roligt att man kan dö. Fast jag väntar nog med det.


Nån köpte den här till mig. Samma nån tyckte att den passade bra till mig. Tack, kan inte annat än hålla med :o)




Jag har inte ammat sen i söndags middag.

"spänningen är oliiiiiidlig..." (ni fattar va?)
Då kan jag väl säga att jag har slutat va? Eller? Känns bara lite snopet i så fall, att jag liksom inte tog vara på tillfället och kände efter. Sista gången. For ever. And ever. Now the girls are mine!

2 kommentarer:

  1. :) Hälsa muminmamman//mor

    SvaraRadera
  2. Ojoj vilken snygg mössa =) hihi
    Hoppas allt är bra med er..
    Tvärr kan inte ja komma på fredag då jag jobbar och det är jag som har låsningen =( *ogilla*
    men Fredrik kommer iallafall.. Ha de gott!!
    Puss o Kram Johanna

    SvaraRadera

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)