måndag 28 februari 2011

Nostalgi!


Det är så oväntat smaskigt, med nyponsoppa och mandelbiskvier. Smakar precis som det gjorde när man var barn, vilket väl var typ förra gången jag åt det. Ingen annan i familjen gillar det. Så det är ju fritt fram för mig att inte behöva tänka på nån annan utan bara skyffla in... Me like!
Nåt som inte är lika oväntat är hur jobbigt det är när barnen har magsjuka... det behövs väl inte sägas mer... precis lika äckligt och grisigt som alltid. Och luktar ju finkel.. uäh!.. jag håller tummarna för att just jag slipper även denna gång. Hellre de än jag. Det är mitt motto.
Det låter inte speciellt sympatiskt va?.... hm.. nej, jag vet.

3 kommentarer:

  1. Det är som när man åker till IKEA. Man kommer alltid hem med mycket mer än det man skulle ha=) Förstår att du inte kunde motstå de söta skorna!

    SvaraRadera
  2. Om man byter ut mandeltjoffsarna mot Vaniljglass... Now we are talking :O))

    Tack för tipset igår... bokat och klart ;O))

    Fick ett annat tips - very good gummisnodd

    http://www.restaurangguiden.com/vastergotland/goteborg/linnesta/a-hereford-beefstouw/meny_g.aspx
    Kram på sig!
    Gaby

    SvaraRadera
  3. Heidi - skorna finns för övrigt också i färgerna rosa, grön och svart. 139:-... ifall lilleman önskar sig nåt i påskbrevet från mormor och morfar :o)

    Gaby - jag smockade i mig glass OCKSå... för att inte missa nåt. Jättegott (och säkert jättenyttigt).
    Ska kolla in restaurangen. Hoppas ni får det bra!

    SvaraRadera

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)