måndag 7 februari 2011

Lyssna!


Ja, jag skulle ju inte skriva mer idag. Men innan jag la igen datorn skulle jag bara leta reda på en låt jag hört på radion i bilen till Branäs. Jag orkar ju inte med att ratta in radiokanaler och skit här hemma, utan låter tv:n stå på ibland för att få ljud..

Inte så bra, då man missar en massa skön musik.


Ni vet kanske att jag har en förkärlek till mansröster. Sjungande såna. Och att jag har lite svårt att hitta kvinnoröster som jag fastnar för. Vet inte varför. Ibland kan kvinnoröster vara lite för perfekta. Och jag gillar nog när det inte är perfekt. Strunt samma.


Adele. Smaka på det namnet. Antagligen är jag sist på jordklotet. Men vilken skön stämma!
set fire to the rain
och hon sjunger live...
hade det inte känts som att jag svalt en kaktus, hade jag sjungit med för full hals. Ja, trots att jag inte kan texten.

2 kommentarer:

  1. I like, hon låter lite som mig(i min önskedröm), och Duffy//mor

    SvaraRadera
  2. nja, som mig väl?! (ja, i min dröm då)...

    SvaraRadera

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)