onsdag 23 februari 2011

jo jo... jag lovar..

Jag skulle också kunna tänka mig att genomföra Klassikern (med stort K)... om det inte vore för Vasaloppet. Har ju inte några skidor.

Och om det inte vore för Vansbrosimmet. Det verkar kallt. För jag kommer antagligen inte ha nåt hull kvar som värmer mig, när det är dags. Det är jag nästan helt säker på.

Men Klassikern verkar kul, jag skulle mer än gärna göra den. Om det inte vore för Vättern runt. Cykla tycker jag faktiskt är lite tråkigt. För man blir alltid svettig, hur långsamt man än cyklar och man har alltid motvind.

men annars så... gärna Klassikern.

Nu siktar vi istället mot Beach.. 20... 20hundra nånting... vi får se. Nu när jag tror att jag slutat att amma, kommer väl kilona farande... så blev det förra gången och jag är lika glad i choklad fortfarande...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)