onsdag 9 februari 2011

min hals

Min influensa/förkylning börjar släppa, förutom att det sitter nåt elakt i halsen och skapar irritation. Ena sidan av halsen har svullnat och inuti, mittemellan munnen och halsen (svalget?), känns det som ett rakblad. Ni förstår. Inte skönt.

Kanske borde man kolla upp det. Men jag är inte den sorten. Jag är ju den sorten som tror att mat, värme och vila fixar det mesta. Och vad gäller mat och värme är det inget problem iallafall... Jag har snott åt mig storebrors fuskpolo och den har jag både gått runt i och sovit i(fresh I know)... Jag är av den sorten som heter "urbota dum"... det behöver jag kanske inte säga?

Jag behöver träna på att ta kort på mig själv, ser jag. Det ser ut som att jag har dvärgarmar. Men mössan gör att det ser ut som att jag har fått långt hår igen. Det gillas.

2 kommentarer:

  1. Inte alla dagar man ser dig göra "en fjortis" och fota dig själv, men det blev ju bra. Keep on ^^

    SvaraRadera
  2. man kan ju försöka iallafall.. -malin

    SvaraRadera

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)