fredag 19 november 2010

viktigt med prioriteringar

Klockan är halv ett och egentligen borde jag stå vid spisen och fixa lunch.. Lillebror och Lillasyster sover båda två och jag har fria händer...
Och just det, att ha fria händer, är ju jag så bra på...
Så då gör jag väl lite kokoskakor... samtidigt som Biggest Loser reprisen från igår är på tv:n, samtidigt som jag fixar lite pyssel till maxi imorgon, samtidigt som jag ska in på internetbanken, samtidigt som jag hänger tvätt.. Och försöker komma på vad jag borde göra till lunch...

Antagligen kommer sötsakerna vakna precis när det är som mest kaotiskt i köket... jag är så superb på att multitaska... och att prioritera...

1 kommentar:

  1. Mmmm, se gott ut, blir säkert inte nå't över för ett smakprov ällä !!??.......JIPPI, jag är den 6300 besökaren, yoohoo, krammelikramm//mor

    SvaraRadera

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)