måndag 8 november 2010

projektarbete

Idag fick jag ett ryck, köpte en massa svarta sopsäckar och attackerade vinden... där har det hängt overaller, jackor, utklädningskläder, gamla skjortor, regnställ m.m. Sånt som hängt i flera år för länge. Nu åkte allt ut, allt utom sånt som Lillebror och Lillasyster kanske kommer att växa i.
Mängden på bilden är knappt hälften av det som kastades ner på hallgolvet...
Det kan ju tyckas lite onödigt att gå loss med all sin energi på ett utrymme som ändå inte syns. Men så är det iallafall för mig.. det som inte är nödvändigt, utan bonus, är alltid mycket roligare att göra...
Nu väntar jag bara på att den där organisationen, som jag glömt vad den heter, ska skicka ut lappar att de kommer och hämtar på trottoaren.
För det är ju inte precis snyggt att ha 4 stora säckar i hallen... (det kanske var bättre att ha dem på vinden, iallafall?...)

Annars hade jag ju kunnat dammsuga under soffan...

2 kommentarer:

  1. :) Tja varför inte ställa säckarna i halle............där står ju bara en kärra, så plats finns ju, ällä!! Pussokram på dig gullet//Mor

    SvaraRadera
  2. HALLEN skulle de' va så klart.

    SvaraRadera

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)