måndag 15 november 2010

helg i Götet!

Jag hade med mig kameran men glömde att fota. Och de bilderna jag fotade, var inte representativa, om man säger så...
Men vi har haft en härlig helg, inkvarterade hos fam Larsson. Det är som att bo på hotell. Ett skönt litet brejk från den vardag som annars bara rullar på i en rasande fart. Jag har ju haft min bråkiga förkylning och var egentligen rätt seg, så jag var hemskt avslappnad. Satt mest i soffan och myste. Gött.
Här kommer hela helgen, inte i bilder, men i ord;
November-regn, dvd i bilen, godis & festis, "mamma var är nappen?", "hur långt har vi kvar?", ingen är åksjuk, lagom varmt i bilen, bilen är jätteskön att åka i, framme, hej!, kramar, musik, farmor är också här, kul, mer kramar, doft av middag i huset, levande ljus, leka, amma, sova på madrasser, "vem snarkar?", dusch, , mysig lördagsfrukost, äggknäckartävling, o'boy, håret rakt upp, "vem vill med till IKEA?", de flesta stannar hemma, jag fick mig en dos heminredning, härligt, trevligt sällskap, Lillebror hemma, spaghettilunch, "nån som hört var Lillasyster är?", smakade underbart, panikåktur till Buttericks, änglahår, Jul på Liseberg med miljoner lampor, kaniner, regn, stjärnvinster, mys i soffan, tacos, härliga samtal, självinsikt, barnuppfostran, talfel, husplaner, lördagsgodis, mer talfel, musik, godnatt, Fars Dag-frulle med levande ljus och stekta ägg, grattis grattis, sludder och talfel, plocka ihop, "vems är tandborsten?", mellis, packa ut i bilen, hej då kramar!

tack för allt! Jag har ju glömt det mesta av allt härligt, men det är ju inte illa att jag skriver bättre än jag pratar.

1 kommentar:

  1. Tac´k själva! Superkul att hänga med er!Ni är underbara, jag har lagt ut lite bilder om du vill se, en superläcker blondin ;). Hoppas sluddret har gett sig hihi.
    Kram Anna

    SvaraRadera

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)