fredag 5 november 2010

Fest!

Ikväll var det fest för de härliga människorna P&D. De har fyllt 40. God mat(eller vad som sägs om pajbuffé), värme, julmust, kaffe, tårtbuffé..
Bilden nedan är lånad ifrån worldwidegourm.. eller worldwidefood... nej, jag minns inte. Men den var fin. Vi fick nämligen glögg som välkomstdrink. Och jösses, vad jag inte visste hur mycket jag längtat efter det, sen förra året... Det var så gott! Det var så jättegott, jättejättegott! Jag blev alldeles sockerhög.

Sen försökte MS ta en serie bilder av mig, när jag satt och var lycklig över min tårtbuffé till tallrik... men vilken serie bilder alltså. Av 10 bilder fanns det en halv bild som jag inte gör en Groucho Marx-min på. En halv.
Så det var inget svårt val att ta bilden på glöggen och mandlarna istället....

Nu längtar jag till advent...

2 kommentarer:

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)