onsdag 28 april 2010

s.m.a.r.t.

I vanliga fall har jag inga problem att hitta bh som passar, men där har det ju hänt grejor det senaste..
Jag har nu grava problem att hitta någon i garderoben som passar, som lökarna får plats i, som inte skaver, inte gör ont på knasiga ställen... etc.etc.

Men a-kassan har inte behandlat klart mitt ärende ännu (blir det lagom till midsommar får jag väl vara glad. Och då blir det dyrt kött på grillen kan jag lova! Inga läskiga billiga Eldorado-korvar! Alltså, förutsatt att de tycker att jag ska få lov till att få ersättning.... ).
Så den ekonomiska sitsen, med ingen a-kasseersättning och ingen föräldrapenning gör att man inte kan shoppa hur som helst. Man tager vad man haver. Till det mesta.
Så vad tror ni?
Skulle det funka att spraya bysten (låter väl moget, bysten...?) med sån här dyr spray? Jag vet inte, den luktar gott... vad kan gå fel liksom?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)