fredag 30 april 2010

fredagsfynd!

Men först, vad är oddsen för att man får dubbla gulor i tre ägg i rad?! Nu syns det inte så bra här kanske, men det är så iallafall... Äggen är nu en smaskig glutenfri kladdkaka.... Så, nu till det riktiga inlägget. Jo, tanken var att jag och en god vän skulle åka buss till Ullared nästa söndag. Men så blev inte fallet. Busschauffören var sugen på att göra annat tydligen, en skön söndag i maj. Men nu värkte det lite i shoppingtarmen iallafall, trots 0 och inga inkomster (lyxfällan nästa?)...
Så jag tänkte att när jag nu sparade en massa pengar på att inte åka till Ullared, så kunde jag åka en sväng till Bloms, Dalslands eget Ullared. Smart, va?!
Kolla.... jag hittade;
ett par Puma-skor till mig
ett par mammashorts till mig
två bodies till Lillasyster
ett par jeansshorts till Lillasyster
ett par jeanstights till Lillasyster
för totalt 409:-
jag är nöjd!
Dessutom har jag hunnit med att rensa källaren på en massa gamla glasburkar, glasflaskor, metallskrot och plastförpackningar och lämnat på återvinningen. Samt pantat flaskor och burkar.... skönt!
Nu behöver jag inte göra mer idag....

Trevlig Valborg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)