fredag 9 april 2010

Ididit, Ididit...

Jag gjorde det, jag gjorde det. Jag köpte en vagn på nätet, jag prutade. Det känns precis lika bra idag, som det gjorde häromdagen. Jag har som en fobi för att prata med helt okända människor på telefon, och om pengar. Jag saknar helt förmågan att vara slug, och det slutar oftast med att jag sitter kvar med luren i handen och känner mig lurad...
Men det finns undantag, halleluja!

Och idag har jag också installerat Microsoft Office paketet.... jag har testat ett par gånger med lite andra installationsskivor, om man säger.... och det har såklart inte funkat... och jag har hamrat som en tokig på tangentbordet.
Men åh, så lätt och bra det gick.
Jag har flyt nu... bör jag köpa mig en lott? Eller har jag redan förbrukat all tur?

1 kommentar:

  1. Hej - gud så bra... och som om det är ödet sprang jag förbi en sådan vagn på stan igår... Aldrig sett tidigare - verkligen praktisk!

    Men nu till nåt annat...
    Har du sett denna???
    ENO:s syster!!!
    http://tartantartan.blogspot.com/
    Kram
    Gaby

    SvaraRadera

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)