onsdag 21 april 2010

jag har gjort er en tjänst...

Igår hörde jag att den bästa krämen mot rynkor inte är de dyraste krämerna från säg Lancôme, eller Clinique, Vichy, Lóreal, ACO eller allt vad de kan heta....utan... trumvirvel... hemorrojdsalva!

Känn på den!

Vem kom det? Och hur?

I vilket fall som helst så tänkte jag att det var kreativt gjort/tänkt, vem det än var som kom på det, och började fundera på vad jag skulle kunna göra för insats för omvärlden...

Ni vet, "ask not what your country can do for you, but what you can do for your country"...Eller jag minns inte exakt hur jag tänkte(om jag tänkte), men iallafall så kom jag att tänka på universalsalvan Idomin. För vem har sett en rynkig barnrumpa?

Så, det sista jag gjorde innan sänggåendet igår, var att smörja in ordentligt med Idomin, på valda delar av ansiktet.

Idag, 24h senare, kan jag meddela; det behöver ni INTE göra..... eller så här: GÖR DET INTE....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)