torsdag 8 april 2010

påsklov

vi leker. Jag och Lillasyster. Hon har slängt ut alla spelkorten på golvet. Sen tar hon upp dem, ett och ett, med sin svettiga fot, och jag får ta av dem och lägga dem i väskan igen. Om och om igen.... kul.

Men det var inte det jag skulle skriva egentligen. Jag (borde jag skriva vi?) har köpt en vagn. En vagn på Blocket. Det finns en sort jag alltid har skrattat åt, för den ser så komisk och "kolla vad jag är sportig och ungdomlig"-ut.
Men det visade sig att just denna vagn i stort sett var den enda vagn som vi kunde ha, utan att behöva byta bil för att få plats med en vagn i bagageutrymmet. Mäh?.. åh typiskt. Ska jag behöva gå runt med en viktigpetter-vagn? Jaja, det var bara att acceptera. Det gäller ju inte hela livet.

Jag har sett flera stycken på nätet, men jag har alltid varit lite för seg, mailat, frågat, och sen har de vips varit sålda. Surt. MEN, igår hittade jag en på Blocket, och då slog jag till, så nu är den vår! Tack för hjälpen Anna&Danne, med hämtning osv. Kalas!

Den ser ut nåt liknande den här...
http://www.blocket.se/alvsborg/Phil_Ted_s_VIBE_26404791.htm?ca=16&w=2

med den lilla skillnaden att jag liksom prutade lite också. HA!!
Världspremiär för mig....framsteg framsteg.
Nu ska jag bara bli bättre på att sälja saker på Blocket också, så blir det ordning här... Markus är på träningsläger, kanske läge för en rejäl rensning?

1 kommentar:

  1. Varsågod!!! Det är bara kul och kunns hjälpa till. Den är gör fin så jag tror nog det kommer att kännas bra att gå runt och strosa och se ung och fräsch ut!
    Kram
    Anna

    SvaraRadera

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)