måndag 18 juli 2011

Ny adress!

Ja, som ni vet, har vi flyttat. Som vissa har märkt, eller rättare sagt, alla... så har vi inte skickat några flyttkort. För vi glömde bort det. Det bidde bara så.

Så.. jag vet inte hur smart det skulle vara att lägga ut den här på bloggen, även om det mest är närmast sörjande som läser... vi gör så här;
vill ni ha adressen får ni maila mig på malur73@gmail.com

Det låter lite dumt va? Skulle jag ha tänkt lite till nu? Fast klockan är lite för mycket och jag har torkat av alldeles för mycket fog-skit från köket... jag orkar inte tänka mer... f'låt om jag verkar lite skitviktig som vill att ni mailar. För att jag tror att ni kommer vilja skicka julkort eller nåt... Förlåt, ok?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)