tisdag 19 juli 2011

bikiniångest!

Tidigare i vår hade jag bikiniångest. Ångest över att vara tvungen att dra på mig bikini, visa bristningar, hängbrön och en skrynklig magen. Och märkliga åderbråck på låren, varifrån kom de och när? Men nu har jag istället ångest över att jag måste gå klädd så här, heltäckt, för att det är så regnigt och kallt. Så kan det vara. Det är ju lite sorgligt.


Lite gladare blir jag av att se på min skafferidörr. Den var lite tråkig tyckte vi och bestämde väl oss för att piffa upp den lite. Bra va? Ett skafferi är aldrig fel. Me like a lot.



Och man är väl rätt knäpp om man tycker att det är roligt att göra i ordning i tvättstugan. Vem har tänkt att spendera tid där liksom?

Men det är ju en betydligt trevligare bild än mig, med eller utan bikini. Jag, storasyster och syrran har förresten namnsdag idag. Grattis på oss. Trevligt, nu måste man fixa lite god fika i kväll också. Lördag hela veckan...

Kom precis på att jag ska till tandläkaren i morgon och laga mitt hål. Lördag hela veckan kanske inte är helt bra ändå. Wish me luck, för jag inte så lite ågren över det.


2 kommentarer:

  1. Åhhh, ett skafferi - jag blir avis, rena drömmen! VAd fint du gjort dörren dessutom!! Klokt av dig att inreda tvättstugan fint från början, för sedan finns risken att det aldrig blir gjort för man är ständigt så upptagen i detta tråkiga rum...
    Huset verkar bli jättemysigt och fint, och visst är det bra med en stooooor portion smör emellanåt för då brukar den där "fixa-listan" betas av ganska snabbt. ;D
    Kram
    Pillan

    SvaraRadera
  2. HUR GICK DET MED HÅLEN??

    KRAM S

    SvaraRadera

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)