fredag 3 juni 2011

what a day, vilket väder!

Åh helt underbart. Stekhett. Svettigt. Me like. Jag har till och med exponerat mina ben, ovan knät. Men med solglasögon, så då slapp iallafall jag se dem i klart dagsljus. Det var värre för folk i omgivningen.

Dock är det ju lite svårt att klä sig rätt, jag har inte riktigt vant mig än. Så lillebror hade allt mössa en stund idag, och svettiga lockar i nacken.

En sak som jag undrar lite över är hur de kvinnor som har ...eh.. vad heter det? Burka? Burka är väl en hel dräkt, som även täcker ansiktet? Men om man har hel dräkt, fast visar ansiktet, vad heter det då?
Iallafall, det är inte viktigt vad det heter. Det jag undrar över är hur de klär sig under? I sånt här väder? För om jag tycker att det är lite svårt att hitta rätt, hur måste det inte vara för dem?

Underställ, top och cykelbyxor. Mamelucker. Ingenting. Alternativen är många.

Imorgon drar jag på läger. Och jag har inte packat en pryl. Fast jag ska vara ledare. Bra tänkt där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)