torsdag 9 juni 2011

jag ska inte bli kriminell

Jag drömde inatt att jag var kriminell. Jag ingick i nån slags gäng. Men jag var inte på fronten, om man säger så, hade ingen koll på nån plan eller liknande. Hade inget vapen. Min enda uppgift var att hålla tyst, inte prata och hålla låg profil. Hehe...
Ni förstår att jag hade panik när jag vaknade. Det var rätt dömt att misslyckas om man säger så.

Om man bortser från likheten med hundbajs, så ser de inte så äckliga ut. Och de smakade grymt.. en liten skolavslutningsfika är ju aldrig fel.

Helt apropå ingenting, när jag rensade skåpet hittade jag den här koppen. Det är den till vänster jag menar. Den andra är bara med som referens, så att ni förstår hur stor koppen är. STOR. Det är vår "jagharontihalsenochärförkyldochdetärsyndommig"-kopp.


Ibland är det min "jagärensamhemmanublandarjaghelamuggenfullmedo'boyochdrickernäringensermigfördetärjagvärd"-kopp


Hm, det var ett tag sen jag använde den nu...

2 kommentarer:

  1. Du har inte funderat på att öppna café?? du läskar mig var och varannan vecka med bilder på alla dina bakverk - du är ju fantastisk. (Jag förstår inte hur du hinner!!!!)
    Fikasugna människor finns det väl gott om ;)
    som gärna åker till ett mysigt café med hembakta godsaker - stadig kund här, jag gillar ju fika...
    Ha en bra dag!
    Kram
    Pillan

    SvaraRadera
  2. Låter som en bra ide:)

    SvaraRadera

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)