tisdag 28 juni 2011

en bild hade ju inte suttit fel...

Jag har glömt kameran nere i huset. Av nån anledning tycker jag att det är viktigt att man förevigar varje litet framsteg där. Ytterligare en kvadratmeter målad, ännu en vit list. Såna spännande saker. Kanske skulle det gå lite fortare om jag inte var i vägen överallt med kameran?
Så jag har inga bilder att visa. Varken på hus eller midsommar. Inga trasiga gipsväggar, inga jordgubbstårtor. Inga tomma färghinkar, inga fiskespön. Inga färdiga sovrum, inget klassiskt midsommarväder.
Men om jag har tur, när jag tänker, kanske jag kan komma ihåg att ta med den hem nästa gång.

Vi har iallafall haft det bra, ätit god mat, goda tårtor, trevligt sällskap, haft typiskt midsommarväder, delar av familjen har tältat, andra hoppar över det...
Vad det gäller renoveringen har det gått framåt, alla sovrum är nu klara och vi har gett oss på vardagsrum och kök...man kan väl säga att vi har sparat det bästa till sist. Hade jag visat en bild hade ni förstått.

Nä, nu är det härligt väder. Vi har köpt en massa jordgubbar. Vi ska göra en tårta för att fira att MS spelar match i kväll. Nä. Han fyller år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)