måndag 31 maj 2010

en egenskap jag gillar

Min man har rätt många egenskaper jag gillar. Jag har upptäckt det genom åren. Jag ska inte räkna upp dem, det blir lätt lite långtråkigt för andra läsare än mig själv. Och så har jag inte riktigt tid heller.
MEN en av de egenskaper jag gillar är att han sitter långa stunder (ibland långt in på nätterna, när jag ändå har somnat i soffan..)och letar ny musik till mig på nätet. Som han vet att jag kommer att gilla. Och till 99% så träffar han helt rätt.

Vissa artister gillar vi båda två, men egentligen har vi inte samma musiksmak, han gillar t.ex. inte U2 nåt vidare (hur det nu kan vara möjligt?)

Här är hans senaste hittade lilla guldfynd, och jag tycker den är sjukt bra. Hög volym, tack!
http://www.youtube.com/watch?v=Wd2fK5UN27E

Skulle kunna kapa armen för att ha en sån röst (om jag var man alltså)...

Tack Andreas Asp för lånet av bilden...

4 kommentarer:

  1. Gillar din blogg!
    Hitta hit genom "Tårtan"

    SvaraRadera
  2. tack, och detsamma säger jag! Hur går husjakten? :o)

    SvaraRadera
  3. Den går inte alls...har du nåt tips? Förutom allt som ligger ute hos mäklare alltså - där har jag stenkoll!

    SvaraRadera
  4. samma som här alltså... tycker inte det finns några bra objekt ute alls.. tyvärr...

    SvaraRadera

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)