torsdag 27 augusti 2009

som lilla kycklingen säger "idag är en ny dag"...

Ja, vad ska jag säga... jag hade väl ett SPP igår, alltså ett "self pity party"... så nu är det gjort, nu byter vi spår!
Idag kom det kort på posten... och jag valde ut två stycken som jag tyckte var härliga, och som jag trots mitt taskiga, tekniska sinne lyckats scanna in.
Jag bor i ett smutsgult och ganska tråkigt tegelhus, fönstren är fula, och jag har en för dagen helt kass BH, men det viktiga är ju de som bor i huset tillsammans med mig... och då kan man ju inte annat än att trivas... ibland får man vara lite vuxen och inse vad som är viktigt... Jag tycker hon är ganska underbar.... inte minst på kortet nedanför, då hon skrattar så hon kiknar, åt sina syskon... och de är rätt underbara de också....
Jag skulle behöva skriva mer, för att kompensera igår... :o) men jag orkar inte ..... jag har hackat lök, tärnat skinka och skalat morötter åt lägret som vi ska ha i helgen.. att man kan bli så trött? Kock-takterna sitter verkligen inte i längre...
kram Malin

4 kommentarer:

  1. vilka underbara kort =) sååå goa alla tre.. hoppas allt är bra o att vi snart syns.. kram

    SvaraRadera
  2. Godingar!! Kul att vi ska umgås en hel helg med er... kram mp

    SvaraRadera
  3. Va fina dom är!! Roligt att följa din vardag lite nu när man inte träffas så ofta =) Kram Heidi

    SvaraRadera
  4. jaha så har man blivit en "sån där dag" då... tack ska du ha för det du...

    spp... ska komma ihåg det du... :-)

    SvaraRadera

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)