tisdag 18 augusti 2009

5 saker jag gillar...



Utan inbördes ordning;


U2


Deras musik, texter, samhällsengagemang...




Min tvättstuga


Den är liten, enkel, men funkar perfekt. Innan den renoverades förra våren, hade jag tvättat och vikt tvätt i mörkret, jag vägrade helt enkelt se hur ful den var, och tände därför aldrig ljuset...




Min altan


Sommarens eviga regnande har gjort att altanens tak verkligen uppskattats. På den kan man tex odla smulgubbar...




Les Mills Body Combat


Ett 20-minuters program för nybörjare, som fanns med när man köpte ett paket flingor... I LOVE! Trodde jag aldrig, men det är verkligen svinkul... och jag ser antagligen ut som en totaltönt när jag håller på, men det är det faktiskt värt!




Familjen


Jag skulle inte ha några barn, hade jag ju bestämt, när jag var tonåring. De luktade illa, var otrevliga och högljudda. Jag skulle inte heller ha eget hus, utan en lägenhet, för att istället kunna ha en läcker liten stuga.... jo... Gud har verkligen humor.. Nu har jag man, hus, och tre barn, och stortrivs!

2 kommentarer:

  1. O de gillar vi tjejen =) mys me barn juh.. Kul att du oxå fixat blogg, kommer vara en trogen tiitare vill ja lova.. Ha de gott vännen så ses vi.. kram

    SvaraRadera
  2. å vilken är din adress jullan?

    SvaraRadera

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)