onsdag 19 augusti 2009

Promenad igen, 2 dagar i rad, rekord!?

Nämen god morgon, här fastnade visst jag också. Mest nöjd är jag med att jag: 1) är utomhus
2) har borstat håret
3) inte har håret i hästsvans, vilket annars sker i 98% av tiden...








Det tog inte lång stund innan hon slocknade, hon vaknade redan halv sex i morse, så det var inte så överraskande... :o)



så det var bara jag och min Ipod... fast det är märkligt, jag brukar sätta den på Random Play, alltså det kan komma vilken låt som helst. Och fastän jag har hela album med både Coldplay, U2, Hillsong, Laleh, Katie Melua, så är det alltid Melodifestival-låtar som kommer. Ständigt dyker Kikki Danielsson upp och sjunger "idag och imorgon, och från och med nu, det finns ingen, det finns bara du"...







Så här härligt ser det ut i dikena på en del håll... hade jag haft en pysslig ådra, så hade jag säkert kommit på nåt fint och smart med ljungen...

men som jag brukar intala mig själv, blommorna är finast i naturen... (försöker även intala barnen det, så att de inte upptäcker mina icke-gröna fingrar....)



1 kommentar:

  1. Kul!!! Roligt att läsa dina tankar på detta sätt. Du är ju verkligen duktig på att skriva!!! Kanske ska bli författare?? Jag ser fram emot att titta in igen!! KRAM mp

    SvaraRadera

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)