måndag 23 januari 2012

Syster Yster!

Söstra mi. Sweet Sis... kärt barn har många namn...


GRATTIS vill jag säga idag! För idag fyller hon år. Min yngre syster. Fräschare och snyggare. Det är på gott och ont att ha en lillasyster alltså. Ni fattar. Men förutom det, så är hon alldeles fantastisk. Hon är bland de roligaste människor jag känner. Aldrig en tråkig stund. Inte ett öga torrt.



Bilden är ärligt snodd från bohuslänningen. Det är inte hon i lila tröja.


På vissa sätt är vi lika. Jag googlade bilder på hennes namn och fick fram den här bilden.... :o)

Iallafall, Grattis, allra sötaste syster. Smart, snäll och superkul. Kunde inte önskat mig en bättre syrra! Vi ses alldeles för sällan. Flytta hit.

Kramar i massor!



1 kommentar:

  1. DU är världens bästa syster, och förmodligen en av de roligaste personer jag känner. Kan inte NI flytta lite närmare...
    ÄLSKAR DIG, SÖSTRA MI!!!!!!!

    SvaraRadera

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)