torsdag 19 januari 2012

saker jag hunnit fundera på idag...

Igår tänkte jag att jag skulle gå och lägga mig tidigt. Men det var innan jag visste att det var Real Madrid - Barcelona på en kanal som fanns i vår tv.

Så idag tänker jag att det inte gör så mycket att jag är lite trött.



För Carlos Puyol gjorde mål! Och FCB vann med 2-1!

Få idrottsmän är lika bra på att hålla tal, som de är på att utöva sin sport. Jag ville hemskt gärna tycka om Rolf-Görans tal. Jag hoppades och hoppades, han såg så förberedd ut. Jag ville hemskt gärna. Att det skulle vara bra.


Men kunde inte.
Skämskudde framför ansiktet.


Sen har jag funderat lite på om jag borde vara orolig för att jag klämde i mig så fördärvat mycket broccoli igårkväll. Jag var lite sugen, kokade lite för mycket och åt sen upp alltihop med smör och salt. Och det var inte lite. Kan det vara farligt? Bör jag oroa mig för att det ska börja mullra i tarmarna, så att säga?...


Ja, och sen har jag tänkt lite på döden också.




1 kommentar:

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)