tisdag 10 januari 2012

soft i soffan

Ligger på snedden i soffan och kikar på CSI, inte dunderfavoriten, men det duger. De löser fallet, och det är ju huvudsaken. Efter gårdagens program har jag en fråga dock. Eller två.
1) Hur kommer det sig att alla som jobbar där har så extremt bra syn? De kan på flera meters håll få syn på ett litet ludd eller hårstrå som ligger i en ryamatta, halvvägs in under soffan... Välkommen hem till mig(eller ja, helst inte).
2) "kom nu älskling, jag vill bara åka hem"... va? Hon ville åka hem, hem till huset där ett mord hade begåtts. Hem och sova i sin egen säng, där offret hittats. På hennes sida av sängen dessutom. Vill man åka hem? Till en brottsplats? Och sova?

Alltså jag vet att det inte är på riktigt, att det inte är nån dokumentär. Men ändå.
Inte jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)