fredag 27 januari 2012

Fisk pedikyr

Ok, jag erkänner direkt. Jag känner lite motstridiga känslor här. Jag och två härliga kompisar ska åka till Vänersborg på fiskpedikyr. (Och sen äta mat efteråt. Och det är väl egentligen det jag siktar in mig på. Mat. Och kanske efterrätt).






Jag vet inte riktigt vad jag ska förvänta mig av det här(av själva fiskpedikyren alltså, kompisarna och maten är jag ganska säker på att det blir kalasbra). Å ena sidan känns det lite olustigt att veta att jag ska stoppa ner fötterna i ett kar fullt med fisk. Lite läskigt för mig. Jag är kraftig kittlig under fötterna. (här kunde man kanske tro att det var mitt håriga ben, men ICKE, det åtgärdades igår..)


Å andra sidan har jag även tyckt lite synd om fisken. Tänk själv. Proppmätt på gammalt död hud. Från en fot. Det växer i munnen på mig.
Skulle ha målat naglarna kanske?

Men sen ramlade jag över den här...

Åh, gud, nu blev jag alldeles nödig.


Ni förstår att jag lever ett spännande liv...






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)