lördag 28 januari 2012

Här kommer lite talande bilder

Det finns alltså ett fisk-spa, fiskpedikyr i vårt närområde. Det som annars bara brukar finnas i större städer, vara fiiiint och kosta skjortan, finns i Vänersborg. Nästgårds.

Och det är en upplevelse. På flera sätt.


Här har vi en första bild på halva "fisksalongen". Kortet är taget från soffan där man sitter och mjukar upp fossingarna i fotbad. Värsta utsikten. Känn in rummet, som Ernst skulle ha sagt.

Mycket kan sägas om lokalen. Om innehavaren. Men, det blir för långt. Så känn bara in rummet.


För nybörjare rekommenderas att man bara sänker ner hälen först. Bara hälen. Bara. Endast. Det var fullt tillräckligt för mig.
Som synes...

Men vad säger ni nu va? (ja, jag hade rakat benen, bäst så).


här är faktiskt mina fötter... och jag sitter ganska still. Det tog mig ca 15 min för att liksom nästan kunna slappna av...


Fötterna blev jättefina och känns som nya. Sofia och Pernilla, som också var med,

fick sig ett (eller flera) gott skratt. Och maten efteråt var jättegod. På det hela taget en jättehärlig kväll.


Som nån sa; jag är nöjd!


Om jag gör det igen? Vem vet? Men det vore roligt om nån av er testade.... :o)

5 kommentarer:

  1. KRAM! Heja dig :)
    Pillan

    SvaraRadera
  2. :)
    Jodå, nästa gång blir det bättre. Tack för en härlig kväll! Kram //Sofia

    SvaraRadera
  3. Förresten - Efterrätten??!! Va, hur blev vi så nöjda??/S

    SvaraRadera
  4. Precis - hur kunde vi missa den, jag blir rädd för mig själv... Vi tar igen det dubbelt upp nästa gång ;)
    Kram på er
    Pillan

    SvaraRadera
  5. visst, vi delar en påse bridgeblandning! :o))

    SvaraRadera

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)