lördag 29 oktober 2011

Snällt är så mycket bättre

Serien som jag skrattade åt, på förhand förra året... innan jag själv började att titta. Och sen fastnade för. Big time.

Så mycket musik. Så skön stämning. Så trevliga människor. Så smått tokiga aktiviteter de hittar på. Så snällt.

Jag vet. Det låter på gränsen till tråkigt. Men jag tycker det är så härligt och underbart att man inte försöker skapa intriger för att få upp ett tittarintresse. Självklart har alla människor mindre trevliga sidor, förmodligen även dessa. Men det är ju underbart att man inte försöker att skruva till det, klippa ihop det.


Jag gillar't. Det är snällt. Och jag gillar snällt. Och det är inte tråkigt.


Jag är rätt snäll. Till exempel.



2 kommentarer:

  1. Håller med dig! Trodde också det skulle vara ett tråkigt töntigt program så jag missade tyvärr de första (allra flesta...) avsnitten innan jag upptäckte detta sköna program och blev fast!!!!! Ska försöka följa årets omgång bättre.
    Jag gillar oxå snällt ;)
    Kram Pillan

    SvaraRadera
  2. ja, då är vi iallafall två då... :o)/malin

    SvaraRadera

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)