fredag 7 oktober 2011

en liten lista på fredag kväll

Lite naivt att tro att man kan göra en lista, när man halvligger i soffan, halvsover, halväter.. på samma gång. Kanske dumt, iallafall om man vill ha kvalité. Men nu skiter jag i det. Nu kör vi.

Eftersom jag ändå var inne på ämnet musik förut.
Här kommer en liten mager lista på grupper som jag gillar. Just nu. Jag är inte så hemskt lojal när det gäller musik. Jag kan snabbt ändra mig om jag tycker att det inte är bra längre. Ok, så. Utan inbördes rangordning. Eller vänta. Då blir det väl ingen lista? Bara en uppräkning. Går bra det här. Vi tar dem i rangordning då.

Eller nej, ingen rangordning. Bara i en blandning. Jag märker att jag har lite svårt att komma till avlsut. Avslut.
Coldplay, Travis, Leeland, Jars of Clay, U2

En skön samling mansröster.

God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)