måndag 8 augusti 2011

Åseglass cup och mästerfotografen

Jo, äldste sonen har ju spelat med sitt P10 lag i Åseglass Cup och jag var där. Klädd som en skogsmulle, med kamera och kaffetermos. Jag var helt rätt, vilket måste vara nåt slags rekord.
Och tanken var ju att jag skulle fixa ett inlägg om det med lite lämpliga bilder. För det gick minsann bra för honom(och hans lag). Hans lag kom 2:a, han fick alltså med sig en silvermedalj hem. Dock inte sin regnjacka.
Jag tror jag tog nästan 30-40 bilder och han fick sitta uppe sent i soffan och titta på dem i kameran..
"jaha, här har vi ett kort där alla är med. Utom jag"
"men mamma, vad är det här för ett kort?"
"är det vår match?"
"varför har du tagit kort på domaren? Jaha, det är mitt ben som sticker fram där, tror jag..."

Så nej, det blir inget inlägg. Inte på riktigt iallafall.

1 kommentar:

  1. Åh, nej va synd. Men det är jättesvårt att fota på fotboll. De rör sig ju hela tiden.
    Kan meddela att jag har ett foto där K är med iaf!(+ ett gäng andra spelare, dock ej min egen son!!)

    Men visst var de duktiga i regnet!!
    Och vi supportrar..Skogsmulle, var ordet,ja..)

    //Sofia

    SvaraRadera

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)