fredag 26 augusti 2011

är den slut nu då?

Sommaren?
MS sa att detta var sommarens sista burk med Nutella. Jaha. Är sommaren också slut nu då eller? Var detta sommarens sista macka med Nutella?

Lätt för honom att säga. Som inte äter Nutella på mackan. Som gillar gröt. Men som lämnar efter sig spår i bilen. Ska jag säga att "det där var allt den sista helnöten för i sommar du"...? Va?

Nej, men då så... då säger vi väl att det är höst. Och inhandlar höstens första burk Nutella, nästa gång vi är på Kvarnis.

Ni märker va? Att jag liksom tokbloggar nu, kastar in det ena dåliga inlägget efter det andra, för att ligga på plus. Eftersom jag antagligen inte kommer att hinna sen. Jag glömde ta med det i mitt förra inlägg om saker att oroa mig för..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)