tisdag 26 januari 2010

Måndagens intag

Jag tänkte att jag skulle hålla lite koll på mig själv, och mitt sötsug, genom att lägga ut exakt vad jag ätit...
Måndagar brukar vara ganska ok, det är väl paniken efter helgen som gör att man är lite mer motiverad att hålla sig i skinnet kanske? Det brukar rasa typ efter mitten av veckan, vi får väl se..
1 1/2 skumbanan (hittade dem i jackfickan)
1 tallrik yoghurt med crunchy naturell
1 apelsin
Ugnsstekt kyckling med grönsaksris
1 apelsin till
1 rejäl bit vegetarisk lasagne (jag tänkte att det behövdes mer, när det inte är kött i - men det var nog fel?)
1 kopp the

Förutom starten på dagen, med skumbananerna före frukost, så gick det väl ganska bra det där?

2 kommentarer:

  1. ja men vad åt du EFTER lunch då????

    det där lilla kan man ju inte leva på...

    SvaraRadera
  2. vänta bara, snart är det tisdag..

    SvaraRadera

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)