fredag 1 januari 2010

Imorgon hinns

det inte med nåt bloggande. Det har vi alldeles för roligt för. Och alldeles för mycket annat på tapeten nämligen...
Storasyster ska ha tjejkväll här. Jorå. Det ska mysas, ses på film och ätas mat. Följande meny har hon sytt ihop med nästan ingen hjälp alls;
Förrätt: kycklingspett
Varmrätt: minipizzor
Efterrätt: plättbakelse
Jag tycker den är ganska gullig... när jag själv var 9 år, på väg mot 10, hade jag noll koll. Visste knappt vad som var fram och bak. Hm.
Sen ska alla få en liten välkomstdrink, det var viktigt. Isbitarna är redan förberedda. Fast det är så kallt här nu, så det hade räckt att ge dem 5 minuter på altanen, innan gästerna kom. Isbitarna alltså.

Nu håller vi tummarna för att allt ska gå bra!
Ha det härligt!

3 kommentarer:

  1. Jaa va mysig hon är!! Här ser mina flickor fram emot att få komma till er. Såå posetivt!!
    Kram mp

    SvaraRadera
  2. så vart är min inbjudan då ÄÄÄlvis?????

    SvaraRadera
  3. vuxna fick endast närvara om de tjänstgjorde i köket...:o)
    Men du får gärna vara med nästa gång...

    SvaraRadera

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)