torsdag 30 augusti 2012

Ljuspunkter

Dagens små höjdpunkter i listform;
- storebrors ärliga komplimang om middagen.
- kycklingsnitzlarna som blev så tursamt väl tillagade
- vi kom i väg i morse, hyfsat i tid.
- att morgonjoggen blev av
- tårta på jobbet
- glada barn när jag hämtar på dagis

Det är deras glada ögon jag ska somna med, för mitt inre. Det är det jag tar med mig ifrån dagen idag. Det kan jag välja.
En perfekt dag? Knappast. Gråt och gnäll? I massor. Olydigheter, hot och mutor? Jo.
Men ändå. Det ordnade sig.

Gott så.

2 kommentarer:

  1. Tänkte..vad är det för en människa som nödvändigtvis MÅSTE ut och springa,dessutom före kl.06.00..innan jag fick se att det var DU....hmhm...hur olika ä inte vi//Modern

    SvaraRadera
  2. Ja, jag var lite förvånad själv ;0)

    SvaraRadera

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)