lördag 10 december 2011

blandade födelsedagar

Det har varit lite födelsedagar i huset. En treåring och en nioåring, inom loppet av en vecka. Det kallas tajming. På ren svenska. Detta var i morse. Födelsedagsbarnet ligger längst till höger. Med ett Fifa12. Så förutsägbart, men han blev glad ändå.

Igår hade vi ett kombokalas, med 4 födelsedagsbarn på samma gång. Adventsmys med glögg, lussebullar, pepparkakor...



Skinkmackor. Som jag brukar fnysa åt. Men jösses vad jag åt, så gott det var!! Sugen på att springa och köpa mig en riktigt fet en och griljera på stört.



här är resterna av en rätt så god tårta. Den var ganska fin. Innan den hamnade i burken. Är man en bloggare på riktigt, så är man givetvis inte så orutinerad att man inte tar kort på grejorna innan.



Å här fyller vi alltså tre år. Korten går i baklänges kronologisk ordning.



Här är resterna av badkalaset. Förra året togs ett par kort, av tvivelaktig kvalite. I år skulle det bli ändring.
Skärpan var inte så tokig, eller?



Så där ja. Nu känner jag igen mig, igen. Storebror i full fart. I ofull skärpa.


Ja, det var det det. Ha en skön kväll.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)