söndag 26 februari 2012

stunder av lycka!

Nä, jag tänker inte be om ursäkt för den dåliga bildkvalitén. Det är kamerans fel. Säkert. Resten är dock mitt fel.

Idag var det solsken, förmiddag, fågelkvitter, grus som knastrade under skorna. Baksida lår, benhinna och fot som inte alls gjorde lika ont som jag trott. Under en kort period av sisådär några minuter, var det sann lycka. Konstigt det där. Runner's high, tror jag det kallas.Om man är proffsig. Det är inte jag, jag är bara svettig.




Här har det varit ett annat ögonblick, mest lyckligt för Lillebror, inte så mycket för mig. Jag hör hur de skrattar ihop, Lillasyster och Lillebror, nånstans längre bort i huset. Jag steker hamburgare. Tillslut blir jag lite misstänksam och går och ser efter vad de gör... och det gör de verkligen! Lillebror är sjöblöt, Lillasyster också. Lillebror står med toaborsten i högsta hugg och vispar i toaletten.... det är (nåt slags) vatten överallt. Åh yumm....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)