söndag 13 november 2011

komsi komsi

Här är den klassiska fars-dags-slipsen som barnen ska klippa ut på dagis, för att sätta på kortet. Bredvid grattishälsningen som fröknarna själva har skrivit, och bredvid klistermärket/bokmärket som de också har pillat fast.

Lillasyster har struntat helt i instruktionerna och gått loss med saxen lite där hon kände för det. Och det är ju de barnen som inte ritar innanför linjerna som är de som kommer nånvart i livet. Så jag känner mig kraftigt optimistisk. Jag kan luta mig tillbaka utan att bekymra mig för pensionen.
Såja, komsi komsi, välfärd till mamsen....

Tryggt, var ordet. Inte bekymrad alls.

1 kommentar:

  1. Think outside the box, eller vad man brukar säga! Du kan alltså lugnt luta dig tillbaka:)
    //Sofia

    SvaraRadera

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)