fredag 16 mars 2012

man skulle väl kunna säga att jag har snöat in

Så mycket musik. Så lite tid.

http://www.youtube.com/watch?v=YYQWlRiXQKU&feature=related

Musik är nåt alldeles eget. Nåt alldeles extra. Nåt alldeles magiskt. Vackert fint och levande. Det är i såna här tillfällen jag önskar att jag hade förmågan att precis beskriva det som känns inuti. Hur man blir alldeles varm och pirrig, men också sorgsen. Liksom på samma gång? Upprymd och lätt, och samtidigt får man en tyngd i bröstet. Jag vet inte ens hur det är möjligt? Förstår ni?

Egentligen har jag slutat att fylla år. Men om jag inte hade det. Hade musik från den är tjejen vart nåt...

Sen vet jag att det är en annan favorittjej som har ett skivsläpp i maj. Som jag ser så grymt fram emot. Då ska volymen höjas. Och fler känslor att förklara.

www.idamoller.blogspot.com

Mer musik åt folket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)