onsdag 7 mars 2012

Branäs-helgen!

Här kommer en liten bildkavalkad från vår sköna helg i Branäs. Dock har jag missat, ser jag nu i efterhand, alla långkalsonger och all våra goda måltider... Men självklart var de med, det är nästintill obligatoriskt ju.
the man och jag, på ren svenska
Storasyster, som vi knappt såg röken av. Jag undrar just om man skulle hinna med henne nerför backen? (ser ni förresten stugan i bakgrunden? Den bodde vi i.... jag klagar inte)
Saft, kex och fem minuters paus. Inte heller storebror såg vi till särskilt ofta. Men jag anar att det var precis så de ville ha det....
Här har jag försökt fota världens längsta middagsbord, men som syns hade jag lite problem med autofocus fortfarande. Men vem behöver en instruktionsbok, när man har goda vänner som fixar till det? Precis...
"eller hur är jag tuff mamma, visst?"
Självklart gumman...självklart...
"mera, mera"
Kort sagt en väldig härlig helg. Trots att man är tvungen att packa, både när man ska dit och hem. Men att gnälla över det, är väl kanske lite i löjligaste laget. Jo. Men jag avskyr verkligen att packa. Förvånande mycket.
Dessutom; bara ett spystopp på vägen. Det går åt rätt håll. Mindre och mindre för varje år. Jag hann inse vad som komma skulle och lyckades fånga upp allt i en påse. Världsklass på den!
Sen att det var hål i påsen, kunde väl inte jag veta heller?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)