måndag 1 februari 2010

under tiden

kan ni läsa ett par andra bloggar, som faktiskt är underhållande, på riktigt.

www.monasuniversum.blogspot.com

www.vuxnamanniskorharintehamstrar.blogspot.com

Ganska skruvade, skriver sånt som kanske andra tänker, men av vett/etikett/förnuft inte skriver.... och som jag inte hade skrivit, men skrattar åt ändå, i smyg...

Den sista tiden har jag hamnat på en rad olika "cancerbloggar", sorgliga och lite skrämmande. Och det känns helt fel att sitta och läsa dem, som att man tjuvläser, eftersom man inte sitter i samma sits själv. Men iallafall, på en av dem hittade jag en länk till en sida som handlar om Abbe, som har hjärtfel, eller nåt åt det hållet.. den skrivs av hans pappa. Den är helt olika de andra sjukdomsbloggarna, den är skriven med kärlek, värme, inte speciellt sorglig. Den tycker jag ni ska läsa, om ni har tid.

www.hejaabbe.com

kram

1 kommentar:

  1. helt rätt syster... jag hamnade där av "misstag" en gång. fastnade direkt! vilken härlig pappa

    SvaraRadera

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)