tisdag 30 oktober 2012

Härligt vackert höstväder!

Å det har jag inte varit ute en enda sekund i, om man räknar bort den stackars lilla stunden mellan huset-bilen-dagis-bilen-jobbet... Lite så.

Men det är ju hursomhelst mycket trevligare att titta ut genom fönstret om det inte är jämntjockt grått och blött.

Efter jobbet tog jag en sväng till 7:an och hängde lite med strykjärnet där. 1 och 1/2 timmes strykning är en fis i rymden, men alltid något.

Och väldigt mysigt att bli välkomnad hem av en söt liten rosa muffinsbakelse. Yummy. Jag har alltid bakat ganska mycket, ok inte så mycket det senaste året, men jag är inte i närheten av min svägerska Johanna. Vi leker inte i samma liga. Alls. Kan man säga.
Det är ok så länge jag får smaka. Så länge det fortsätter komma leveranser i samma stil som den här.... No problem.

3 kommentarer:

  1. Smakade..eller rättare sagt ÅT jag en görgo kladdkaka,garnerad med nötkräm och mininonstop,tillverkad av Johanna mmmmmmm :0)//moder

    SvaraRadera
  2. Detta gjorde jag igår,skulle det åxå stå,gick lite bråttom där.

    SvaraRadera
  3. Söta ni är :) puss på er!!

    SvaraRadera

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)