onsdag 24 oktober 2012

Å så har det vart tisdag också

Den startade med att badrumsskåpet på ena toaletten bestämde sig för rasa ner. Toaletten som av tidigare ägare nyrenoverades i gammal stil. Brunbeige våtrumstapet. Mörka skåp. Ful fog. Det andas luftigt, ljust och fräscht. Ironi. Och nu alltså, hänger inte ens grejorna uppe, inte ens det fick de till. Magert.

Ja, och sen har jag vart lite fascinerad över en reklambild/film på nätet. Reklamen gäller schampo, men det enda som fastnar är liksom hennes mun. Hur hon liksom fastnat i ett "tonårs-jag-tar-kort-på-mig-själv-känner-mig-vuxen-läcker"-plut...
Men nä, jag är inte bitter, bara för att hon har fina fylliga läppar medans jag har torra fnasiga Ally McBeal läppar..nä.

Fått lite mer post. Blev jag lite stolt över. Även om jag fick lämna dem vidare sen...

Sen, myste jag framför tv, med datorn i knät och iPhone bredvid. Tror jag lyckades fippla till några julklappar från nätet.

Slutligen la jag mig alldeles försent och mina första vakna ord imorse var som vanligt "men ikväll, då ska jag lägga mig tidigt"...gäsp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)