tisdag 31 juli 2012

Raka? Bob? Page?

Jag måste göra nåt åt håret. Jag har inte klippt mig sen.. i höstas? Ok. Det kan vara därför det känna lite långt och liksom ingen styrsel på...

Vad ska jag göra med det?
Exakt en halv dag efter att jag toppar det för att jag bestämt mig för att spara ur det lite - så blir jag svårt sugen på att klippa av mig allt, till nåt kort fränt..
Exakt en halv dag efter att jag klippt av mig mitt långa hår, i nån kort frisyr (som kräver daglig omvårdnad) - så blir jag extremt sugen på långt hår igen, på att sätta upp håret i en hästsvans.

3 kommentarer:

  1. En kort page tycker ja :) Saknar er, kram!!

    SvaraRadera
  2. Tycker oxå att du passar finfint i kort page. Något att glädjas åt måste ju va att ha ett sånt hår - hade jag inte klippt mig sen i höstas...
    Kram/Sofia

    SvaraRadera
  3. Ja men.... Alltså att glädjas åt "att ha ett sånt hår som ditt" skulle det ju stå. Förstås!! Mitt hade varit ett enda Svinto!/S

    SvaraRadera

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)