onsdag 25 juli 2012

Årets besök

på Liseberg är "avklarat"! Kan bockas av.
Jag brukar älska dofterna, ljuden, musiken och allt folk. Det är nåt alldeles speciellt, så är det ju. Ibland längtar jag att få åka dit, ensam, betala inträde och sen bara sätta mig på en bänk. Titta på människor, betrakta familjer, lyssna förstrött på konversationer, sniffa på blommor och våfflor.
Idag var jag mest trött. Orkade inte riktigt med värmen. Men annars gick allt bra, tror jag. Ingen har spytt ner sig, eller kissat ner sig. Suttit och ätit. Åkt lite attraktioner. Vunnit lite priser. Tjabbat på bekanta. Så på det sättet har det ju varit en grymt härlig dag. Om jag hade orkat förstå det.

Somnade som en klubbad säl innan vi ens kommit ut ur Göteborg. Trevligt sällskap hela vägen således. För MS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)