söndag 6 maj 2012

Än slank hon hit

Och än slank hon dit...

Alltså jag har sällan velat och vimsat så, som jag har gjort de senaste veckorna. Göteborgsvarv eller inte, är frågan.
Förkylning och halsont. Skor med konstig söm och blåmärken på fötterna. Benhinneinflammation. Influensa. Nya skor, köpta med det röd rea-lapp, funkade inte så bra. Ny benhinneinflammation. Jag vill inte springa. Jag kan inte springa. Jag vill ändå. Men kan nog inte. Kan jag? Jag vill inte spy på älvsborgsbron. Ytterligare ett par nya skor inhandlade ... Springa in dem, på några dagar?

Ja, sådär håller det på. Ständiga överläggningar i huvudet. Å sånt älskar jag. Not.

Här är de tredje paret skor. Vi hoppas på dem, jag och mina fötter. Och ett par söta sockar. Ifall man har svårt med höger och vänster :0)

2 kommentarer:

  1. jag tycker du ska åka till göteborg men inte springa, va med som stöd liksom. strosa lite i affärer och håll koll på andras grejer. passa på att äta hotellfrukost... vad finns det att fundera på???

    Kram siss in the big city UA

    SvaraRadera
  2. Haha, ja vem vet, det var ju inte så dumt. En stor premiärmjukglass kanske?

    SvaraRadera

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)