fredag 11 maj 2012

Nu ska jag gå och vila(sova)mig i form..

Status inför imorgon, följande är gjort;
Godis inhandlat. Check
Ramlösa oxå. Check
Kläder framlagda. Check
Tänkt på matsäck. Check
Gjort nr 2. Check
Pengar/leg. Check
Sopsäckar. Check

Följande är inte gjort;
Rakat benen. Onödigt, ska tydligen bli kallt, här behövs all päls jag kan få.

Fixat bikinilinjen. Dumt att riskera gren-skav, har testat en gång, det räckte. For life, som man säger.

Tvättat håret. Det verkar inte bli väder för fin-frisyr. Bättre med fett hår som stannar kvar i tofsen jag så flitigt sparat ihop till.

Laddat med pasta. Om inte sladdrig korv med bröd räknas? Nä?

Nä, nu måste jag och min dåliga mage, begynnande tandvärk få repa oss lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)